duminică, 17 ianuarie 2010

de ce imi este atat de greu sa respir,
cand nu trebuie sa depui niciun efort pentru a o face?
cand toata lumea in jurul meu poate,
si mie imi pare imposibil...
de ce,acum,fiecare secunda dureaza o vesnicie
si totusi,orele petrecute impreuna
trec intro fractiune de secunda?
...mi-e frica sa clipesc...
de ce am impresia ca freamatul intregii lumi
nu-mi da pace,aglomerandu-se in venele mele?
de ce nu pot adormi,fara ca tu sa fii acolo?
in orice vis,in fiecare gand...
de ce imi doresc atat de mult sa raman aici?
in acest dulce abandon...in bratele tale...
de ce?spune-mi ,de ce?
pentru ca merit?
pentru ca am fost cuminte?
pentru ca sunt cel mai norocos om de pe pamant?
..............................................
motivul pentru care simt ceea ce simt...
este...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu