luni, 25 ianuarie 2010

despre iubire

Ce este iubirea?desi e cel mai nobil sentiment din cate exista(in opinia mea)este si cel mai simplu…e un paradox,sa nu poti explica cel mai puternic sentiment pe care il putem simti(daca suntem suficient de norocosi sa-l gasim,nu sa-l confundam)…acum nu voi incerca sa dau o definitie acestui sentiment,pentru ca sincer,cred ca asta este frumuseatea iubirii,e atat de puternica,incat nu s-a inventat exprimare care sa poata cuprinde cu exactitate anvergura sa…
Am descoperit ca dragostea,iubirea sunt sentimente care ma tulbura in cel mai profund mod posibil,odata instalate,pun stapanire pe orice forma de rationament sau de simtire…imi rastoarna lumea intrun mod pe cat de extrem pe atat de placut.As putea sa afirm cu siguranta,ca ma aflu pe un teritoriu complet neexplorat,in plina deriva.Partea surprinzatoare e ca nu imi displace absolut deloc sa cartogarfiez,pas cu pas, aceasta lume noua,care in cele din urma mi s-a infatisat…traiesc o dulce confuzie…iubesc..iubesc complexitatea iubirii…ce s-ar intampla daca in viata noastra totul ar fi facil,usor de inteles?unde ar mai fi misterul?unde ar fi surprizele(fie ele placute,sau neplacute)?totul ar fi monoton,lipsit de neprevazut,searbad..existenta noastra ar fi lipsita de aventura,si-ar pierde culoarea…
nu-mi ramane decat sa-mi doresc cu toata fiinta,sa traiesc toata viata in deriva,in acest minunat necunoscut…

Un comentariu:

  1. ar fi un vers dintr-o melodie care s-ar potrivi foarte bine dupa parerea mea la acest post legat de..iubire.."ï'm in the quicksand"...

    RăspundețiȘtergere